2011. máj 18.

Főzdefeszt - ahogy én láttam

írta: pif
Főzdefeszt - ahogy én láttam

Főzdefeszt képekben II.

Ez volt a legcsodálatosabb, a legszínesebb, a leginkább ízektől kavargó.

Hogy még csak egy volt, és ez az első? Az első magyar kézműves fesztivál?

Tudom. De nekem biztosan ez marad a leg. Tudom azt is, hogy páran talán olyan keserű szájízzel jöttek el, hogy többé nem teszik be a lábukat, mert a nagy sor miatt lemaradtak.

De én mindig azt gondoltam, hogy a jó söröknek az is az értékmérőjük, hogy nem adják meg könnyen magukat, nem lehet minden utcasarkon inni ezeket.

Már hetek óta készültem rá, álmodtam róla, és tudtam, hogy időben ki kell menni, úgy mint a hatvanas években a ritka téli banánért, pláne kókuszért, ananászért.

Mindenkinek azt javaslom, ne adja fel, járjon utána, jó pár kisüzemi főzde meg fog jelenni kínálatával, és nem csak helyben, vidéken, hanem a városunkban is, egyre nagyobb számban. Ez is sörforradalom, kicsit sárga, kicsit savanyú, de a mienk.

Csak ennyit mondanék, talán ez is sok volt.

Képek:

 

Pivovarsky Dům csalánosa

 

Grabanc-IPA

 

 A helyszín

 

Ogre csapol, és mit? Gösser Zwickl-t

 

Kedvenceim: Rozsnyói Kaltenecker-től chillis, füstölt, és meggyes

 

Pivovarsky  Dům búzasöre, Black Rose, és Fóti gyömbéres

 

 Pivovarsky  Dům búzasöre, és Fóti gyömbéres

Szólj hozzá

fesztivál