2012. aug 14.

II. Budavári Sörfesztivál sörlista - FRISSÍTVE

írta: pif
II. Budavári Sörfesztivál sörlista - FRISSÍTVE

UPDATE: Úgy néz ki, hatott a népnevelés, mert a szervezők felvették velünk a kapcsolatot és ha minden jól megy, nemsokára egy jobb listát olvashat a nagyérdemű a fesztivál oldalán. Reméljük, minél hamarabb! Addig is a Sörbúvár ápgréjdelte a sörlistát, - lásd lent - és örömmel konstatáltuk, hogy lesz Grabanc és jön a Csobánkai Sörfőzde a Báránnyal és az Öregsörrel. Meg ott lesz a Kissler Dombóvárról, a Stari Tapolcáról és a Zip's Brewhouse is elhozza a Golden Alet, amit a Főzdefeszten nagyon szerettünk. Persze még így is maradtak kisebb-nagyobb hibák a listában, ez részben a korrektor időhiányából (pl. német és cseh pils között már nem tettem különbséget stb.), részben a hiányos alap-sörlistából adódott (pl. a Kilkenny-ből csak sejteni véltem, hogy a Dry Stout lesz műsoron, mert az nem volt melléírva, és még sorolhatnám).

Napokban rákeveredtem a II. Budavári Sörfesztivál oldalára, és sajnos ugyanazt tapasztaltam, mint tavaly Komlókutató kolléga. Csapnivalóan állították össze idén is a sörlistát, láthatóan olyan kezek, akik a marketingben lehet, hogy járatosak, de a sörök világa idegen számukra.

hammurapiIMG_6564.JPG

A hamar szembeötlő hibák a cseh söröknél kezdődnek. A Balling fokok kerülnek előre, a sör neve vagy a sörgyár elvész a habos homályban. A Pilsner Urquell-t simán Pilsnernek leírni sem - khm izé - sörünnephez méltó elegancia. A 'Hordós Pécsi Sör'-ről elképzelésem sincs az mi lehet...

Addig-addig bosszankodtam, amíg inkább rendbe raktam egy kicsit a sörlistát és elküldtem a szervező marketingcégnek is a fájlt, hátha veszik a fáradságot és kijavítják. Végül is küldetéstudatunk is van vagy mi a fene...

Hát akkor álljon itt a nagyjából rendbe rakott lista. A nagyon gáz helyeken zárójelben javítva-kiegészítve a sörnevek.

budavári sörfesztivál sörlista_1.doc

Szólj hozzá

magyar fesztivál kisüzemi