2009. dec 01.

A nagy Primátor-teszt

írta: pif
A nagy Primátor-teszt

Az Úr 2009. esztendejének borongós november 9-éjén végre összeültünk primátorozni. A palackokat hónapokon keresztül vadásztuk össze, mindet a zuglói különleges sörök boltjából, máshol úgyse kapni hazánkban. 5 változat gyűlt össze a nachodi gyár irigylésre méltóan gazdag kínálatából.

Nagyítás
 

Ezek:

Íme itt egy gazdagabb repertoár, és ezen a képen még nem is látható az összes főzött változat!

Sörkorcsolyaként jóféle házi libazsírral megkent friss lipóti kenyér szolgált lilahagymával, illetve bruschetta.
A sorrend meghatározásának felelősségteljes eldöntését magamra vállaltam, jókorát bakiztam is, hiszen a meglehetősen erős Exkluziv változatot másodikként abszolveáltuk, megelőzve nemcsak az English pale ale-t, de még a németbarát elnevezésű Weizenbier-t is.
Mindhármunknak legnagyobb élményt az english pale ale, és persze legfőképpen az összes sörlap által maximálisra értékelt 24-es jelentett, ez utóbbiról megállapítottam, hogy ő bizony nem a sörök tokaji aszúja, hanem inkább bonbon meggylikőrje, mégha ez utóbbi talán nem is jelentene akkora presztizst – de mit tegyek, nekem ez ugrott be a szirupus süteményes íz hatására.

Érdekes polémiát szült még a búza is, egyikünk – fintorgó passzolás után – majdnem lenullázta, de azért 2 ponttal könyörült, nekem azonban egészen tetszett, jobbnak találtam pl. az Edelweis-nél, bár utóbbi nem a búzasörök csúcsa.
Végül lássuk a csodaszép képeket, és az értékelő táblázatot mindenki okulására, úgy gondoljuk a kedves blogböngésző igyon csak minél több Primátort, leginkább 24-est. 

Szólj hozzá

cseh primator